طراحی سایت صنعتی

اصول، بایدها و نبایدها…

در مسیر توسعه

سایت صنعتی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

امروزه با پیشرفت روزافزون اینترنت، نیاز به یک وب سایت حرفه ای در هر صنعتی احساس می شود. یک وب سایت حرفه ای نه تنها نقش مهمی در ارائه آن واحد صنعتی دارد بلکه در افزایش فروش و درآمد نیز نقش موثری دارد. بنابراین طراحی سایت های کارخانه و سایت های صنعتی برای ارائه محصولات صنعتی و تمایز آنها از سایر محصولات موجود در بازار کمک زیادی به دستیابی آنها می کند. یک وب سایت حرفه ای نه تنها نقش مهمی در معرفی این واحد صنعتی به طیف وسیع تری از مشتریان داخلی و خارجی دارد، بلکه در افزایش دانش محصول یا خدمات، فروش و درآمد نیز نقش موثری دارد.

سایت صنعتی

وب برای کارخانجات و مراکز صنعتی برای ارائه محصولات یا فروش برخی محصولات از طریق اینترنت طراحی شده است. با افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، هر صنعتی سعی در ارائه محصولات صنعتی خود و متمایز ساختن آن از سایر محصولات موجود در بازار داشته است. از این رو طراحی کارخانه و سایت های صنعتی کمک زیادی به این امر کرد.

آیا می خواهید کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کنید و در اینترنت حضور داشته باشید؟ توسعه وب سایت حرفه ای می تواند شأن و جایگاه یک کارخانه یا واحد صنعتی را در دنیای مجازی حفظ کند و در مدت زمان کوتاهی رضایت مشتری را به دست آورد و روز به روز با در نظر گرفتن پیشنهادات و انتقادات مشتریان جایگاه آن را ارتقا دهد. طراحی وب سایت نه تنها نشان دهنده محصولات و خدمات شما است بلکه کیفیت کار شما را نیز نشان می دهد، بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که گرافیک خاص مناسب برای کاربران شما در طراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاوه بر آن سهولت استفاده از ویژگی های وب سایت (راحتی برای کاربر) در نهایت می تواند منجر به سفارش از طریق وب سایت شود.

طراحی سایت کارخانه بسیار حساس است زیرا هرگونه بی دقتی و کوتاهی در طراحی سایت بازاریابی اینترنتی می تواند کارخانه را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین بستگی به جلسات متعددی دارد که با کارخانه داران و مدیران سایت های صنعتی و با توجه به مصادیق سایت های ایجاد شده در زمینه های مختلف صنعتی برگزار می شود. مشاوران کارویژه می توانند به شما در شناسایی این موارد و تعیین اهداف و نحوه استفاده حرفه ای از سایت کمک کنند.

سایت صنعتی 4565
سایت صنعتی 8956

برخی از مهم ترین مزایای طراحی وب سایت صنعتی عبارتند از: در دسترس بودن زمان نامحدود، پذیرش سفارشات آنلاین و کاهش مراجعه حضوری، معرفی و آشنایی محصولات و خدمات خود با مشتریان داخلی و خارجی.

وبسایت صنعتی چه امکاناتی ارائه می دهد؟

خدماتی که در طراحی وب سایت صنعتی قابل توجه است عبارتند از: قالب و طراحی گرافیک سایت به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با نوع فعالیت صنعتی (پتروشیمی و نفت – آهن و فولاد – قطعات و محصولات خودرو و …) طراحی بر اساس استانداردهای گوگل و رعایت توصیه های بهینه سازی سایت در قالب و ساختار سایت، طراحی وب سایت ریسپانسیو برای نمایش وب سایت برای مشتریانی که از تلفن همراه یا تبلت خود برای بازدید از وب سایت استفاده می کنند.

معرفی کارخانه و کمیسیون در قسمت درباره ما، قسمت تماس با ما در فرم تماس و امکان دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان، امکان مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی محصولات، مقدمه ای بر ایجاد هر محصول و نحوه استفاده از هر محصول، مقدمه ای بر مشخصات محصول، گالری تصاویر محصول، نمایش محصولات مرتبط، کاتالوگ محصولات کارخانه، با همین روش محصولات را به صورت آنلاین ارائه دهید (در صورت لزوم، سایت را می توان برای خرید آنلاین محصولات ارتقا داد.)

 ارائه آژانس های خدماتی، نظرسنجی کاربران در مورد محصول، فرصتی برای بازخورد مشتریان، نگه داشتن اخبار کارخانه، خدمات پشتیبانی مشتری را از طریق سایت ارائه دهید. مدیریت پروژه برای معرفی مشتریان به سوابق برنامه استفاده می شود. مدیریت اعتبار و امتیازات کسب شده در این دسته در جلب اعتماد مشتریان و ارتقاء اعتبار شما موثر است. سایت را به شبکه های اجتماعی پیوند دهید، امکان معرفی همکاران و شرکای صنعتی در قالب لینک.

طراحی سایت کارخانه به زبان های مختلف جهت ارتباط با مشتریان خارج از ایران و معرفی محصولات به زبان های دیگر و بسیاری از بخش های دیگر که می توان با ارزیابی نیازهای هر واحد صنعتی به سایت اضافه کرد.

چرا باید وبسایت صنعتی طراحی کرد؟

امروزه با ظهور اینترنت نیاز به یک وب سایت حرفه ای در تمامی صنایع احساس می شود. یک وب سایت حرفه ای نه تنها در نمایندگی این واحد صنعت نقش بسزایی دارد بلکه در افزایش فروش و درآمد نیز نقش موثری دارد. از این رو توسعه وب سایت های کارخانه ای و صنعتی برای نمایش محصولات صنعتی و متمایز ساختن آنها از سایر محصولات موجود در بازار کمک زیادی به تحقق این مشکل می کند. یک وب سایت حرفه ای نه تنها نقش مهمی در معرفی این واحد صنعتی به طیف وسیع تری از مشتریان داخلی و خارجی دارد، بلکه نقش موثری در افزایش آگاهی محصول یا خدمات، فروش و درآمد دارد.

طراحی سایت برای کارخانجات و مراکز صنعتی جهت نمایش محصولات و یا فروش آنلاین برخی از محصولات ایجاد شده است. با رشد رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، هر صنعتی سعی در ارائه محصولات صنعتی خود و متمایز ساختن آن از سایر محصولات موجود در بازار داشت. بنابراین طراحی محوطه های کارخانه و صنعتی کمک زیادی به اجرا کرد.

طراحی یک وب سایت حرفه ای به شما این امکان را می دهد تا با در نظر گرفتن پیشنهادات و انتقادات مشتریان در مدت زمان کوتاه، شأن و جایگاه یک کارخانه یا واحد صنعتی را در دنیای مجازی حفظ کنید و رضایت مشتری را افزایش دهید و وضعیت آن را یک شبه ارتقا دهید. گرافیک خاص مناسب برای کاربر در طراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سهولت استفاده از امکانات رفاهی وب سایت می تواند منجر به افزایش مشتریان شود.

طراحی سایت شرکت تاثیر بسزایی دارد زیرا عدم دقت در طراحی وب سایت بازاریابی اینترنتی می تواند به شرکت آسیب برساند، از این رو همانطور که بسیاری از مدیران این سازمان ها، صاحبان کارخانه می باشند. حوزه تولید با کارویژه متفاوت است، مشاوران ما می توانند به شما در درک این موضوع کمک کنند و اهداف و روش های وب سایت را به صورت حرفه ای تحلیل کنند. از مهمترین مزایای طراحی سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره کرد: دسترسی نامحدود، دریافت سفارشات آنلاین و کاهش بازدیدهای شخصی، محصولات و خدمات خود را به مشتریان ملی و بین المللی معرفی کنید.

کارخانه‌های تازه تاسیس نیز باید وبسایت داشته باشند

شما می توانید یک مدیر فناوری اطلاعات یا یک متخصص در یک سازمان صنعتی، یا یک مدیر روابط عمومی یا یک فرد حرفه ای باشید. بنابراین، وب‌سایت‌ها مدت‌هاست که بخشی ضروری از تجارت بوده‌اند و واضح است که چرا یک وب‌سایت جدی و حرفه‌ای باید در زمانی که فروشگاه‌ها نیز در حال طراحی وب‌سایت هستند، یک سازمان صنعتی باشد. دنیا با فناوری اطلاعات به سرعت در حال حرکت بود، اما شیوع ویروس کرونا به این روند سرعت بخشیده و نشان داد که چگونه آینده همه تعاملات، به ویژه معاملات تجاری، به سمت وب و اینترنت خواهد رفت. در زمینه های مختلف شرکت، اگر بنگاه های صنعتی به دلیل وسعت و موفقیت، به عنوان رهبران و الگوی دیگران تلقی می شوند، در طراحی وب سایت های صنعتی مناسب است که بنگاه ها نسبت به سایرین برتری داشته باشند.

به ندرت پیش می آید که شرکتی صنعتی سال ها وب سایت نداشته باشد، نه فقط یک استارت آپ، بلکه وب سایتی با سابقه طولانی، حتما باید شرکت ها وبسایت صنعتی داشته باشند. اغلب اتفاق می افتد که یک شرکت صنعتی یک یا چند بار وب سایت داشته باشد، اما اکنون از وضعیت فعلی وب سایت راضی نیست و آن را جذاب، پربازدید، سریع و آسان برای استفاده در سطوح نمی داند. بنابراین مهم است که وب سایت صنعتی خود را به روز کنید. صرف نظر از طبیعی بودن طراحی وب سایت و به روز رسانی قالب، با نیاز به توسعه سریع وب هر 3 سال یکبار، صاحبان مشاغل دلایل بیشتری برای به روز رسانی وب سایت خود دارند.

پشتیبانی از مدیریت تیم یا خدمات ضعیف یا شرکت طراحی وب بسیار وجود دارد. اما انتظار می رود با توجه به پختگی و تجربه کادر فنی شرکت صنعتی، انتخاب یک طراح وبسایت کمی مشکل باشد. پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب و پایدار، کمی سخت است، اما اگر زحمت بکشید وکمی جستجو کنید، بهترین آن را پیدا خواهید کرد.

چگونه یک وبسایت صنعتی می تواند موفق شود؟

از آنجایی که اکثر تحقیقات سریع نیست، آنها سعی کردند یک شریک بلند مدت خوب برای ایجاد وب سایت شرکت خود انتخاب کنند و با دقت مطالب قبلی و نظرات مثبت مشتریان را مطالعه کنند و با شناخت کارشناسان فنی پشتیبان آن شرکت را انتخاب کنند. در نمایشگاه های داخلی و بین المللی و معاملات جهانی خود بارها نیاز به یک وب سایت بی دردسر و همیشه در دسترس را تجربه کرده اید. وب سایتی که در واقع یک کاتالوگ پویا است که محصولات شما را معرفی می کند و می توانید آن را در بسته بندی و نمایش محصول www و در ابتدا یا انتهای تیزر تبلیغاتی خود بیاورید. محال است یک گروه صنعتی که خون دنیا را خورده است، مجموعه خود را تأسیس کند و تجارت خود را در اقتصادی مانند اقتصاد امروز ما در ایران حفظ کند، در برندسازی نام و شهرت خود بی نظیر باشد و به همین دلیل، حتما باید به نقش تعیین کننده یک وب سایت خوب در ارائه اطلاعات صحیح و دادن چهره ای زیبا از برند توجه کافی داشته باشید.

اگرچه برخی از صاحبان مشاغل در این صنعت فکر می کنند به دلیل داشتن بازار خاص به سئو نیازی ندارند، اما اگر ایجاد محتوای قوی وب سایت شما را در صدر رقابت سئو قرار دهد، فرصتی برای بسیاری از افراد جدید خواهد بود. خود را بشناسید و وبسایت صنعتی خود را قوی کنید تا دایره مشتریان بالقوه شما افزایش یابد. یکی از درس های کارآفرینی این است که کانال های بازاریابی خود را به یک یا چند روش خاص محدود نکنید، حتی اگر موفقیت آمیز باشد.

سایت های صنعتی علاوه بر ارائه اطلاعات و ارائه محصول می توانند نقش موثری در الکترونیک سازی و تسهیل فرآیندهای سازمانی داشته باشند و به عنوان مثال سازمان صنعتی شما می تواند ارتباط با نمایندگان فروش در سایت را مدیریت کند. با حضور در سایت، فرم درخواست نمایندگی را نمایش داده و درخواست اصلی را از نمایندگی شرکت صنعتی به صورت آنلاین دریافت نمایید. همچنین اگر فروش اینترنتی نمونه ای از صنعت شماست، راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند باعث شود محصولات تولید شده توسط شرکت صنعتی شما مستقیماً به دست مصرف کننده نهایی برسد و با حذف واسطه با قیمت مناسب، وارد فضای خرده فروشی شوید.

با استفاده از وبسایت صنعتی خود مشتری جذب کنید

اما اگر شرکتی هستید که به شرکت های صنعتی خدمات رسانی می کنید، کالاها و قطعات یدکی مورد نیاز شرکت های صنعتی را تامین می کنید و یا پروژه های فنی را برای شرکت های صنعتی انجام می دهید: یک وب سایت می تواند به شما در جذب مشتریان صنعتی بیشتر کمک کند. مهمترین مشتریان صنعتی خود را در سایت معرفی کنید و پروژه های معتبر خود را فهرست کنید. فراتر از شهر یا استان خود بروید و مشتریان صنعتی از سراسر کشور پیدا کنید.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای تجهیزات تجاری می تواند به کسب و کار آنلاین شما کمک کند و فرآیندها را ساده تر کند. در کارویژه، ما مأموریت خود را ایجاد ارزش در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تعریف می کنیم و سال ها کار در صنعت طراحی وب به ما نشان داده است که مشتریان ما شرکت هایی در سراسر خطوط تجاری هستند. جمعی که علیرغم ضد تحرکات روزمره و شرایط نابسامان اقتصادی و مشکلات روزافزون اجتماعی، در مقابل تولید و به یاری خداوند ادامه داده اند، سفره را برابر زندگی روزمرگی خانواده های کارگری باز کرده اند.

جمع‌بندی در مورد طراحی سایت صنعتی

ما در کارویژه سعی کرده ایم که بهترین وبسایت های صنعتی را برای شما طراحی کنیم. این گونه قطعا مشتریان زیادی می توانیم جذب کنیم. البته که وبسایت های صنعتی تعرفه های خاص خود را دارد.

مطالب بیشتر

طراحی سایت فروشگاهی 47

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی اصول، بایدها و نبایدها… چراغ این فروشگاه همیشه روشن است چرا داشتن سایت فروشگاهی مهم است؟ فروشگاه اینترنتی فروشگاهی است که محصولات

ادامه مطلب »
سایت شرکتی 8976

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اصول، بایدها و نبایدها… شرکت‌های بدون مرز سایت شرکتی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ وب سایت شرکتی چیست و چرا

ادامه مطلب »
cms codes

CMS چیست؟

CMS چیست؟ همه آنچه در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا باید بدانید طراحی و مدیرت آسان وبسایت CMS یا سیستم مدیریت محتوا وبسایت چیست؟ سیستم مدیریت

ادامه مطلب »